Bilet almanın ya da daha doğru bir terimle bilet bulmanın tam bir işkence olduğunu söylememe gerek yoktur sanırım. Zira biletler satışa çıkar çıkmaz tükenmesinin başka bir açıklaması olamaz. :) Peki biz nasıl bilet bulduk? Öncelikle 'Eybis' adındaki demir yolları taşımacılığının sunduğu uygulamayı telefonunuza mutlaka indirmenizi öneririm.

