Trabzon'un Çaykara ilçesinde yer alan Uzungöl şuan turist istilası altında. Muhteşem bir doğaya sahip manzarasıyla göle uzun uzun baksanız da tadına varamıyorsunuz. Sebebi mi? Etrafındaki binalar/yapılar. Ve hala devam etmekte olan bina çalışmaları. Güzel bir doğa harikamızı daha yavaş yavaş kaybediyoruz ne yazık ki. Uzungöl'e büyük bir hevesle gittik ama gördüğümüz manzaradan ziyade dikkatimizi çeken çok fazla otel ve restoran olmasıydı... Birilerinin acilen bu konuya el atması lazım ki daha kötü bir hal almasın. En azından yapılaşmaya bile belli bir sınır konulmalı. Yoksa kendi ellerimizle yok edeceğiz Uzungöl'ü.
